Search found 22 matches

by Shortyz
Fri Jan 20, 2006 12:44 pm
Forum: The Great Room
Topic: Hi - looking for the following old friends..
Replies: 23
Views: 3166

Replying to Topic 'Hi - looking for the following old friend

Cakka, its about time!

This Tsunami, email me at tishobi@gmail.com if you member me

And has ne 1 seen LK?
by Shortyz
Sat Nov 26, 2005 4:35 pm
Forum: The Great Room
Topic: Where's Rodri
Replies: 1
Views: 904

Hes thr, yes thats it

Sup Hemi, Havnt seen Rodri on for sometime im afraid :-/ he may have gone like chester has also
by Shortyz
Tue Nov 15, 2005 12:50 pm
Forum: The Great Room
Topic: Time to go
Replies: 5
Views: 1410

Replying to Topic 'Time to go'

Goodbye dear friend, May the frog be with you!!!!
by Shortyz
Sun Nov 06, 2005 3:44 pm
Forum: The Great Room
Topic: IT LIVES
Replies: 0
Views: 677

IT LIVES

Well lets see know, ahh yes, IT LIVES, Tsunami is coming back as of mid of Dec, just got done my service in the force GAH, but hey i got my drivers liesence in 3 days BOOYA, beat that 16 year olds anyway you will be seeing me more and more as it comes around lol Cya in a few LK, Napherd, DK, Galen, ...
by Shortyz
Sun Nov 06, 2005 3:35 pm
Forum: The Great Room
Topic: cya everyone
Replies: 8
Views: 1816

Replying to Topic 'cya everyone'

Cya die, its been fun, but you know what they say......everyone comes back (its true!!cause im coming back also >.< hi new comers this is Tsunami aka Blankey HIYA LK!!! coming back within a month or so lol DOH!!
by Shortyz
Thu Jun 23, 2005 7:24 pm
Forum: Submit an Idea!
Topic: Small Problem with some req's
Replies: 24
Views: 2930

Replying to Topic 'Small Problem with some req's'

To be honest kiya, noob MA guants are the leather gloves you find anywhere (combat adds found on ones near frore and at exits of city). Im accualy glad with the lvl req on rd gaunts.

Darkevils Theory: If you cant take the mob, ya shouldnt have the item at all.
by Shortyz
Thu Jun 23, 2005 7:24 pm
Forum: Submit an Idea!
Topic: Small Problem with some req's
Replies: 24
Views: 2930

Replying to Topic 'Small Problem with some req's'

To be honest kiya, noob MA guants are the leather gloves you find anywhere (combat adds found on ones near frore and at exits of city). Im accualy glad with the lvl req on rd gaunts.

Darkevils Theory: If you cant take the mob, ya shouldnt have the item at all.
by Shortyz
Thu Jun 23, 2005 7:21 pm
Forum: Submit an Idea!
Topic: Small Problem with some req's
Replies: 24
Views: 2930

Replying to Topic 'Small Problem with some req's'

Kiya, to be honest, the noob MA gaunts are accualy the leather gloves with combat adds u find anywhere (frore exits most times). i agree with that it being with that req, even for sanquin armor (lvl 5 req). Muh theory is: If u cant solo or even party with ppl your size and get it .. you shouldnt eve...
by Shortyz
Thu Jun 23, 2005 7:12 pm
Forum: The Great Room
Topic: Blerg, the wandering AI
Replies: 9
Views: 1692

Replying to Topic 'Blerg, the wandering AI'

-.- Anyone know who this Balmxmoe is ... seems to be a comdien..... (Added) btw Bal, if u dont wanna insult, dont destroy muh post ... you did it twice, i can understand once but twice, ya kinda destoryed the whole point of the post your new so ill let this slide ... muh reading was readable but the...
by Shortyz
Thu Jun 23, 2005 4:43 pm
Forum: The Great Room
Topic: Blerg, the wandering AI
Replies: 9
Views: 1692

Replying to Topic 'Blerg, the wandering AI'

Ohh and btw :sarc how i said it doth be'th ye ol' english. Thou art new huh :p '

Thine art thankfull fort thou "check" but tis not needed, forth hense twas easy to read but diffuclt in feeble minds :D
by Shortyz
Thu Jun 23, 2005 3:30 pm
Forum: The Great Room
Topic: Blerg, the wandering AI
Replies: 9
Views: 1692

Blerg, the wandering AI

Blerg, The shadow of Tigger, the oppsite, the missing part, or however you like to put it. Ahh Blerg, remember it like yesterday, at alt 2 portals the wandering AI. We all know Tigger is so pure but yet Blerg is Un-pure. What cause such events for such evil to spew from Tiggers mind. Forth we may ne...
by Shortyz
Tue May 31, 2005 8:59 pm
Forum: Submit an Idea!
Topic: Arena
Replies: 11
Views: 1797

Arena

A idea was brought up by "Lily" about pking, "Why not bring in a pk arena" To me thats a great idea .. we have couple places in nork that it can go in via Dooperganger, unused terrain (no mobs but trees, grass, snow etc). Now to put muh thoughts in it ... it should have a lil building by it with ban...
by Shortyz
Tue May 10, 2005 1:10 am
Forum: Submit an Idea!
Topic: Auggys
Replies: 5
Views: 1042

Reply

Max ... i know what EQ is and EQ 2 cause i work for EQ ... this isnt nothing like it ... One: Theres no new classes and prob not ... eq makes more Theres no new races and prob not .. eq has created more EQ has PoP ... Drakkar has 4 total EQ you can kill gods ... drakkar has none EQ you have tradeski...
by Shortyz
Mon May 09, 2005 11:31 pm
Forum: Submit an Idea!
Topic: Auggys
Replies: 5
Views: 1042

Auggys

Well .. just had a converstion with friend and i though of great idea .... brad should put in-game "Augmentions" ... that would be nice if he would make that happen .. something like ...

On-contact:
Stun
FB
FS
EC
Blind

.... etc etc and can be accessed in NL or Cob
by Shortyz
Thu Apr 28, 2005 10:57 pm
Forum: Submit an Idea!
Topic: SS in nork
Replies: 18
Views: 2470

'SS in nork'

Dagger/Throw is best for Thief or do what i do for my thief

MinoGuards Raxe +4, glowing, proning, returning, silver Axe/Throwing

Some theifs i know use that weapon alot and enchant it to +9 plus it is better then KM ne way (Just cause MG raxe is glowing and KM isnt)
by Shortyz
Thu Apr 28, 2005 12:48 am
Forum: Polls
Topic: Lair <> Lair
Replies: 3
Views: 3103

Iight topic made for winners .. and as for pgear needed etc .... just bare with me .... imaging iight lol ... dont take on what would be needed .. just take on who would WIN
by Shortyz
Thu Apr 28, 2005 12:20 am
Forum: Polls
Topic: Lair <> Lair Winners
Replies: 0
Views: 2125

Lair <> Lair Winners

iight thx pepma bout that lol .. dont want to do that clearly .. wont be good idea ... and btw ... dont base on what u need to hit them .. base on who would win ... imaging iight lol
by Shortyz
Thu Apr 28, 2005 12:13 am
Forum: Polls
Topic: Lair <> Lair
Replies: 3
Views: 3103

Replying to Topic 'Lair <> Lair'

My results:

NORK:

Uther
Bresh
Baskie
SD
Mama D
Roc

ALERIA:

GL
Barney
BL
Koss

NORK/ALERIA:

Levi
Reggie
Slith
Tarak
Chipper
Hippo
by Shortyz
Thu Apr 28, 2005 12:04 am
Forum: Polls
Topic: Lair <> Lair
Replies: 3
Views: 3103

Lair <> Lair

Out of this list .. post who u think will win ... these listings are matched to who might be a good match on Verious ... each of these is head 2 head .. no mobs .. just a duel ... and if u think some of these duel listings u think winner is easy .. think again ... ex. Reggie <> SQ (Remember each of ...
by Shortyz
Wed Apr 27, 2005 11:26 pm
Forum: Bloopers
Topic: Double Def Hally
Replies: 13
Views: 6351

'Double Def Hally'

It seems everyone has thr uniquie way in finding rares .... me .. i find alot of succor boots, aleria grips, 4/4agi and con pots EASY. A friend who wishes to remand anonoymus finds intel, str pots, & +2 +3 add rings EASY ... dont know how it is .. but its funny how it works
by Shortyz
Sun Mar 06, 2005 9:06 pm
Forum: Submit an Idea!
Topic: Reviving Ninja class
Replies: 24
Views: 4337

Reviving Ninja class

Darge ... put it this way .... if he gets another class ... and its tied to cob, aleria, NL and ppl wanted to progress in it ..... they would be paying for it correct? ... which means ... MORE MONEY FOR BRAD lol ill be happy to work on this project myself if brad gave me access to it lol
by Shortyz
Sun Mar 06, 2005 7:14 pm
Forum: Submit an Idea!
Topic: Reviving Ninja class
Replies: 24
Views: 4337

Reviving Ninja class

For brad and sysops: I read the thread about how ninja classes wasnt going so well ... ill tell ya what Brad ... if i can covince/get enough good ideas and ppl like what they see .... would u mind working on this project. By the way . let thread sit and see players reaction b4 you post plz :) For a...